Program

Harmonogram konferencji NIKEJ 2018 

Budynek Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
ul. Rewolucji 1905r. nr 52

(budynek H)

 

CZWARTEK 25 STYCZNIA

8.30-9.00Rejestracja uczestników, patio

 

9.00

OTWARCIE KONFERENCJI - H 116

9.15-10.30

 WYKŁAD PLENARNY - H 116

Marta Rosińska

Uczmy, aby nauczyć, czyli high impact teaching w akcji

10.30-11.30

 WARSZTATY - H 111 

Joanna Bechcińska

DRAMA-tically SPEAKING - lekcje języka angielskiego ciekawiej.

 WARSZTATY - H 112

Katarzyna Synder-Tamborska

Simple ideas - big effect

11.30-12.00

PRZERWA KAWOWA - patio

12.00-13.30

SESJA - H 116

Małgosia Jedynak

Czy warto uczyć się Zhong guo hua?

Magdalena Białek

Zastosowanie tekstów narracyjnych i zabaw obcojęzycznych jako sposobu na kreowanie środowiska immersyjnego na lekcji języka obcego

Monika Madej

Wizualizacja zagadnień gramatycznych jako sposób na szybsze zapamiętywanie.

WARSZTATY JĘZYKOWE – H 111

Oliver Kujawski

And when the finest hour comes?

SESJA - H 112

Aneta Tomkiel 

Moja nietypowa klasa, czyli jak neuronauki zmieniły moje podejście do nauczania

13.30-14.30

OBIAD - G 105

14.30-16.00

SESJA - H 111

Kasia Budzińska
Mniej znane źródła lęku językowego

 

Sylwia Wieczorek

„EuroWeek – szkoła liderów”, czyli lekcja inna niż wszystkie.

 

Iwona Gryz

Innowacyjne rozwijanie umiejętności produktywnej pisania na zajęciach języka angielskiego II etapu edukacyjnego w szkole podstawowej

 

WARSZTATY - H 112

 

Joanna Grzegorzewska-Sitek

Daria Lizak-Grygiel

 

"Poza schematem" - wykorzystanie kreatywności w nauczaniu

16.00-16.30

PRZERWA KAWOWA - patio

16.30-18.00

SESJA - H 111

 

Joanna Duda

Ekolekt podczas zajęć języka obcego

 

Barbara Gęsicka

Uczeń niesamodzielny.

Jak próbuję wspierać samodzielną pracę ucznia na lekcji angielskiego.

 

 

 

 

PIĄTEK 26 STYCZNIA

 

9.00-10.00

WYKŁAD PLENARNY - H 116

 

Aneta Poniszewska

Flipped Classroom – Flipped Learning

 

10.00-11.30

SESJA - H 111

 

Anna Dziura

Face-to-face z Facebookiem,

 czyli media społecznościowe w nauczaniu mówienia w języku obcym

 

Marta Prusińska
Lap zeszyt, czyli przestrzeń dla ucznia

 

Mateusz Szurek

Na co powinien zwrócić uwagę nauczyciel jezyka obcego, oceniając wymowę ucznia? Praktyczne wskazówki dla nauczycieli z perspektywy logopedy 

WARSZTATY - H 112

 

Monika Mularska-Kucharek

 

Uczyć z przyjemnością i satysfakcją -

O radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w pracy nauczyciela

 

11.30-12.00

PRZERWA KAWOWA - patio

12.00-13.30

SESJA - H 111

 

Katarzyna Wiącek

Czy tolerancji można nauczyć (się) w szkole – case study

 

Beata Kamoda

Automotywacja w procesie akwizycji języka (angielskiego) w przedszkolu w założeniach „pedagogiki waldorfskiej”

 

Marlena Kowalczyk-Jaworska

Dyscyplina na lekcji – czy jest możliwa bez kar i nagród?

 

WARSZTATY - K 302

 

Magdalena Murowaniecka

 

Aplikacje internetowe w edukacji, czyli jak to dobrze w Chmurze być

 

13.30-14.30

OBIAD - G 105

14.30-16.00

WARSZTATY - H 111

 

Joanna Kostrzewa

Robotyka i programowanie w pracy nauczyciela języka angielskiego

 

WARSZTATY - H 112

 

Agata Krawczyk

Izabela Walczak

Language Coaching

16.00-17.00

WYKŁAD PLENARNY - H 116

 

Peter Lutzker

Moving Language: Foreign Language Teaching in Waldorf Schools

 

17.00

ZAMKNIĘCIE KONFERENCJI